top of page
מאיה פינסקי .jpg

מגמת אמנות
חזותית תשפ״ה

יואל חנוכה / עילם ליזר / רומי בלנקין / אוריה הר ניר / ענבר בן מנחם ארבל / בר לוי / מאיה לביא / עידן רמי 

גאיה רוטרו דביר / נטע רועה / אמרי וכלינסקי / גוני ברקאי / נועה יהושע / מיכל קליינאוורדמן / אנה זלמן 

רוני ליאור / לירי רטסקו שומרון / איתן אשל / ליה זלמן / דנה מיליק / עלמה בן זקן / רוני פלג / מיקה בורסוצקי 

לילו פידל סורקיס / מיכל צפריר / אביגיל דוידוביץ' /  פריאל אסרף / הילה אלימלך / אורי אופיר

 גאיה דבוסק / שי יו דיגלי / גלי אלסטר / אמילי בורשטיין / לאה שפדייב / אופיר בנימין / עלמה ירקון / יעל גולן 

2025

To the students of the Visual Arts Department, In the past two years we have been inundated with words – destruction, tearing, dismantling, demolition. Loud and sharp headlines, masculine slogans heard from generals, politicians, experts and media figures. But your works in the graduate exhibition offered a different terminology – more subtle, characterized by a touch of softness and the energy of feminine power – anima. Destruction and tearing have been replaced by actions of prima. Prima of childhood memories, prima of a stable reality, prima of old connections, of people whose surroundings are being shaken, and of the familiar gaze that has changed. But this is not prima for prima’s sake. This is prima that is also weaving. The weaving of a mature map of life, of a fluid, changing, flexible reality, which calls you to create a new human tissue, made of threads of time, memory, and moments. And more than that – it is a work of another perspective, of another perception with a profound view. I know that such words may sound lofty or philosophical, but I tell you honestly – this class, you, have always been characterized by maturity and complexity. With rare talent, with a passion for learning, with ceaseless action, with the fulfillment of a work that always seeks the unique, your authentic voice. During all the years that I have had the privilege of knowing you, you have managed to offer, naturally, a different time – a quiet time, a time full of space, which allows each and every one of you to explore the shapes and colors of your soul and bring out the most beautiful and best in yourself. A huge thank you to the accompanying teaching team, to the dear educators, to the counselors, to the farm and to the administration – for the joint work, for the shared vision. Each and every one of you has been a partner in this journey, and the connection between us is the magic of the act of art. I wish you continued fruitful creative work, curious learning, and giving Peter Jacob Maltz Visual Arts Coordinator

ראש המגמה:
פיטר יעקב מלץ

Peter Maltz Head of Visual Arts Thelma Yellin

מסלול תלת מימד: אייל יערי וליאת קוך
מסלול דו מימד: יונתן שילה כתרי וטל ירושלמי 
מסלול ניו מדיה: דוד חקי ורינת קוטלר
עיצוב קטלוג: דוד חקי

יסמין גון.jpg

דבר מנהל בית הספר
ד"ר דן שגיב

בוגרות ובוגרים יקרים, ​בתום שלוש וארבע שנות יצירה במגמה החזותית, הגעתם אל קו הגמר עם בציר משובח של תוצרים אמנותיים מהמעלה הראשונה. יצירותיכם עומדות בכל אמת מידה מקצועית, ואנו שמחים וגאים על הגיוון הרב-תחומי בכל המדיומים החזותיים הקיימים. בכל שנותיכם בבית הספר התמודדתם עם מציאות חברתית בלתי נתפסת. על אף הקושי הרב, התעלתם מעל קשיי היום יום והתקופה, והרמתם תערוכת גמר איכותית ביותר ומלאת השראה. מאחל לכולכם הצלחה בכל אשר תפנו בהמשך דרככם.​

עבודות הבוגרים

ארכיון תערוכות

מיצב וידאו

אופיר בנימין

אוּרוֹבּוֹרוֹס (Ouroboros)

כבר תקופה ארוכה אני מתעניינת וחוקרת את הקונספט של פרדוקסים. לכן, בצורה טבעית החלטתי שבעבודת גמר שלי אני אעסוק בפרדוקס שאני מתחברת אליו ברמה האישית. חקרתי לעומק פרדוקסים שמשכו אותי, התקשיתי לבחור באחד ולהחליט כיצד אעביר אותו, וככל שהמשכתי במחקר מצאתי את עצמי עמוק מדי בין כל הנושאים. לבסוף מצאתי פרדוקס שבמובן מסוים מכיל את כל הפרדוקסים שהתלבטתי ביניהם, וכן מאפיין את תהליך העבודה שלי- פרדוקס המודעות העצמית. ​ פרדוקס המודעות העצמית מתאר מצב שבו מודעות עצמית, שלרוב מקנה דרך להתפתחות התודעה ושיפור אישי, נהפכת לאובססיה המציגה שיתוק פוטנציאלי. זהו מצב שבו המיקוד העצמי לוכד את האדם במעגל של ניתוח וביקורת עצמית ומעכב כל פעולה והתקדמות ברמה המעשית הפשוטה. מודעות עוזרת לשבור אקסיומות, לזהות דפוסים, מגבלות או קשיים, ומביאה תובנות שמקדמות שינוי וצמיחה. עם זאת, מרגע שנולדה המודעות קיים חוסר בהרמוניה פנימית ונוצר הקונפליקט בין המודע ללא- מודע. החיפוש הבלתי פוסק אחר הבנה עמוקה יותר גורם לאדם לאבד קשר עם הזרימה הטבעית שלו ומייצר קושי להרגיש אותנטי. ​ בחרתי לקרוא לעבודה שלי אורובורוס כיוון שהאורובורוס היא ישות המסמלת בין היתר מחזוריות נצחית, התייחסות עצמית ואת המצב הראשוני ביותר של התודעה.

bottom of page