top of page
נושאים וסגנונות
התלמידים מתנסים בסגנונות שונים של תיאטרון: ריאליסטי, תנועה, ומחזות זמר ובעבודת ההפקה: תאורה, תפאורה סאונד וכו׳. דגש מיוחד ניתן לעבודת אנסמבל. את תוצאות העבודה ניתן לראות בהפקות מלאות וערבים אמנותיים אותם מעלים תלמידי המגמה לאורך השנה
המיומנויות הנלמדות
תלמידי ותלמידות המגמה רוכשים מיומנויות ביצוע ברמה מקצועית גבוהה ביותר בתחומי הביצוע: משחק, בימוי, תנועה, פיתוח קול, מחזמר, דיבור והדרכת טקסט, אימפרוביזציה. בתחומי ההפקה : עיצוב סאונד , תלבושות, תפאורה ,תאורה וניהול הפקה
במהלך לימודיהם במגמה הם משכללים את יכולת הביטוי האישית: על ידי פיתוח הערנות החושית, התייחסות לגוף ככלי הבעה, לקול ככלי ביטוי, פיתוח יכולת האלתור והביטוי הרגשי.
5 יח׳ לימוד
פעילויות
במגמה
תחומי העשרה יחודיים למגמת התיאטרון
פעילויות העשרה
תלמידי ותלמידות המגמה צופים במגוון רחב של הצגות מהרפרטואר שמציע התיאטרון הישראלי על כל גווניו. משתתפים במפגשי אמן עם אנשי תיאטרון מהשורה הראשונה, ודנים בסוגיות שונות הקשורות בתחום.
התחום החברתי
חברת התלמידים במגמה, פעילה מאוד והיא מקיימת "מועצת מגמה" המקדמת פרויקטים בתוך המגמה, לרווחת התלמידים ,ומחוץ לה, בתרומה לקהילה.
אירועי גיבוש מתקיימים במהלך השנה והם חלק ממסורת החיים החברתיים במגמה.
על הצוות החינוכי
כל המורים הינם אמנים יוצרים בתחום התיאטרון בישראל.
שיעורי המגמה מתנהלים בקבוצות לימוד קטנות, כדי להגיע לכל תלמיד ותלמידה.
מ חלקה טכנית
אור אטקס
סדנת תאורה, ניהול טכני, הדרכת ועיצוב תאורה
זוהר אלמליח
ייעוץ ותמיכה בתפאורה ותלבושות
צוות המגמה
המורים
יעל שילדקראוט
משחק
ענת צדקוני
משחק , בימוי, שעת רכזת
גמא פריד
משחק
הדר ברוך
אימפרו וחקר הביצוע
תומר יפרח
מחזמר
שירי לוקש לבנה
תנועה
ריקי בוגטין
פיתוח קול
ליאור רונן
פיתוח קול
ענת זמש-ריגל
דיבור והדרכת טקסט
יותם גוטל
חקר הביצוע
ג'וי ריגר
סדנת משחק למצלמה
אופיר דואן
סדנת מייקל צ'כוב
THEATRE GALLERY
תנאי קבלה
למגמה מתקבלים תלמידים ותלמידות בעלי יכולות ביטוי אישיות לסוגיה, המעוניינים להיות אנשי תיאטרון מקצועיים, אנשי תרבות ורוח ולהכיר לעומק את התיאטרון הישראלי על כל היבטיו.
בחינות הכניסה למגמה מתקיימות בשלושה שלבים בימים שונים:
בחינה אישית בפני שני בוחנים בה נבקש להציג שני מונולוגים, מונולוג דרמטי ומונולוג קומי,בנוסף יש להגיש שיר בעברית.
להלן מספר הנחיות להכנה לבחינה:
יש לבחור שני מונולוגים מתוך שני מחזות שונים
-
אין לבחור מונולוג מסרט או ספר, מונולוג דרמטי ומונולוג קומי, כאשר אורך כל מונולוג כחצי עמוד עד עמוד, כ3 דקות. ניתן לבחור מונולוגים מכל מחזה. כדאי לבחור דמות הקרובה לגילך אשר נמצאת במצב שהוא ברור לך.
כדאי לבחור מחזה מודרני ועכשווי . מומלץ לא לבחור מונולוג בשפה שירית או מליצית.
אין צורך לעבוד על המונולוגים עם במאי.
-
יש ללמוד אותם בעל פה היטב ולהעמידם על פי אינטואיציה אישית.
צוות המגמה בוחן את הפוטנציאל ואת מכלול היכולות שלך, וניסיון אינו קריטריון לקבלה.
חובה לקרוא את שני המחזות, מהם נלקחו המונולוגים הנבחרים לבחינה, במלואם.
-
ייתכן שנשאל על המחזות במהלך הבחינה. אי קריאת המחזה תיחשב כאי עמידה בתנאי הסף.
יש לבחור שיר עברי
-
בעת הבחינה יש לשיר בית ופזמון בלבד. אין הכרח בפלייבק או ליווי. כדאי שלשיר תהיה משמעות עבורך.
המונולוגים והשיר יוגשו בעברית בלבד ובע״פ.
לאחר שלב א' נשלח אלייך הודעה אישית על מעבר או
אי מעבר לשלב ב' במייל.
אירועים קרובים
מידע נוסף על המגמות של תלמה
bottom of page